Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2007 15:21 - Да регистрирам домейн в бг или какво е Точка.bg
Автор: erato Категория: Технологии   
Прочетен: 3265 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 29.07.2007 03:44


Най-хубавото нещо тези дни е проектът Точка.бг.
В Европата няма по-тромава система за регистрация на домейн от тази на регистър.бг , с по-некомпетентни / ИТ познания, работа и отношение към клиентите, неработещи системи и други такива/ . И най-накрая се дава широка гластност на проблема...Който не се е сблъсквал с него ( с услугите на register.bg ), не знае, за какви мъки, нерви и безумие става дума.
Моят горчив опит се изразява в следното:
за 1 ден регистрирах 30 домейна с едно и също име в различни области/ в някои области с доста сериозни изисквания за регистрация, но хората като видяха регистрираната европейска търговска марка, просто регистрираха желания домейн, без да ме занимават с глупости/
в областта бг обаче, ми трябваха:
- 2 месеца:
- около 40 телефонни разговора с регистър.бг или по техен адрес, защото изискваха безумни документи, превод на документи, да ходим до тях.
да не говорим, че английската им версия не работеше, и за мен беше невъзможно да пусна заявка/ такава, че на тях да им хареса попълненото от мен/, тъй като фирмата, за която регистрирах домейните не е българска - нямаше как да въведа града / липсваше в тяхната база данни, и не можех да продължа на следващата стъпка.
- върнаха ме 2 пъти от офиса им, защото в момента били много заети и нямали време да се занимават с мен с думите - елате след 2-3 часа????
-по телефона ми говориха с език, какъвто не бих говорила и на най-неприятния ми човек. накараха ме да се чувствам като идиот - все едно за първи ден сядам на компютър, интернет не съм виждала, пък как съм стигнала до техния сайт - магия.
-накрая вече исках да го регистрирам от инат, а не защото толкова ми трябваще бг домейн.
- за изхабените нерви - да не говорим.
страхотна инициатива...ако все още не знаете, за какво говоря, просто четете bg.linux-bg.org
или статията по въпроса във в. Капитал и докато не се оправят нещата, да не сте си помислили да купувате .бг домейн.


Тагове:   BG,   Какво,   домейн,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Мдам
07.06.2007 15:52
регистър.бг са пълни идиоти!
Но...до това води монополизма и пълната липса на конкуренция
цитирай
2. heimdallr - въпросче
27.07.2007 17:45
Каква е разликата според регистер.бг между двете, ползвани от тях понятия:
"домейн име" и "интернет име"?
Как става така, че можеш да си купиш .bg домейн от тях и когато се опиташ да си плаитш за следващата година да ти кажат, че трябва да имаш патент? (Съответно да загубиш домейна, ако патентното ти откаже.)
цитирай
3. анонимен - До heimdallr
17.08.2007 15:29
Ако покажеш заявка за регистрация на търгосвка марка Регистър.БГ ти позволява регистрация на домейн името с тази търговска марка за една година с договор за условна регистрация. В договора пише, че ако ти откажат да ти регистрират търговската марка след 1 година регистрацията на домейна се прекратява. Затова след 1 година са посикали търговска марка, защото не е предоставена от самото начало. Добре са ви казала, но са премълчали част от исината, че домейан е регистриран с условен договор. Ако домейна е регистриран безусловно (има си основание от самото начало) и таксите се плащат нормално регистрацията не се прекратява (освен ако не се докаже измама или не се нареди друго от органите на МВР или Съда)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: erato
Категория: Изкуство
Прочетен: 173699
Постинги: 50
Коментари: 157
Гласове: 388
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031